Debat Menteri Penerangan dan Anwar Ibrahim

Adakah aku yang tak melihat?
Adakah aku tidak mendengar?
Mungkin jugak aku tidak berfikir...

Wahai menteri penerangan, "Apeke sial yang kau buat malam tadi?"

Sengal nye...Sepatutnya guna laa betul2 platform malam tadi untuk beri penerangan kepada rakyat...Bukannya nak ajar subjek sejarah kepada rakyat...

Aku bukan reti ape-ape pasal politik ni, tapi aku tak rasa kau layak jadi menteri penerangan...Jadi cikgu sejarah tingkatan 1 bole laa kot...

Nampak sangat tak professional nye kau tuh, bile kau buat serangan peribadi kpd anwar...oit pakcik, lu nak cite bende2 macam tu buat time ceramah laa...bongok betol laa...kau dah membuang masa rakyat tau...

Kalau korang tak sempat tgk debat tersebut, cari laa memane...dalam you tube ke, blog anwar pon ade jgk, bukan ape, supaya korang boleh mendengar, melihat dan berfikir serta menilaikan sendiri ape yang telah org2 ni buat...

Post aku kat atas tu ialah berdasarkan pemikiran peribadi aku...korang ade otak, bak katenabil..."Lu pikir laa sendiri!"

Aku Lihat, Aku Dengar, dan Aku fikir...

1 Comment:

  1. Zaini said...
    alo orang kite.

Post a Comment



Older Post Home